2011-01-11 | 21:51:06

Vi skjuter en pil för kärleken

Anton ville idag utnyttja sin julklapp som han fick av mig. Bli bjuden på BOWLINGHALLEN!
Det började riktigt bra måste jag säga, jag vann första omgången. I andra omgången kommer Anton på hur det är man spelar, jag däremot är så trött i armen att jag knappt får iväg klotet. Anton kommer ikapp, snabbt går det och plötsligt är han förbi. Avståndet ökar mellan poängen och jag är påväg att tappa orken. Jag inser att jag måste byta taktik och går och letar upp det lättaste klotet. Efter det börjar jag genast att känna en doft av seger och då spelet är slut står jag som vinnare! 

ÄNTLIGEN något att berätta i min bortglömda blogg. Jag har varit en gnutta deprimerad sedan bröllopet. Jag har aldrig haft en så bra kväll som jag hade i lördags. Bröllopet var helt otroligt fint och festen efteråt var det bästa jag varit med om (Ett litet bildbevis nedanför) Kvällen kunde inte ha varit mer perfekt. Jag var heldeppig hela söndagen över att kvällen var över.

Nu har jag endast två saker att se framemot i mitt liv. Östersundsrevyn den 5februari med 29st glada Revypersoner från Alsen och släktens 290års kalas 2014. Många fyller jämt och det borde väl en släkt som våran lätt kunna göra nånting roligt av? ;)


Kusin Farbror och Lillebror sjunger sin kärlekssång!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: