2011-01-21 | 16:19:56

tar ännu ett litet steg på karriärstegen och landar på 80%

en vecka har nu gått sedan den senaste uppdateringen och jag undrar : Varför känner man sig tvingad att skriva trots att ingen läser? Trots att man inte har något att dela med sig av? Jag är trött på inlägg och bloggar nu, trött trött TRÖTT! Och ändå finns liksom uppdateringsbehovet kvar därinne. Jag tror att slutet är nära för min blogg. 

Har iaf precis kommit hem från jobbet och därmed gjort helg! Nu vilar jag upp mig på soffan sedan beger jag mig ner på staden för en fredagskväll med mina nya kollegor! 

Mitt liv verkar ordna upp sig, jag gillar det. Jag gillar det starkt! Nu är det bara kanterna som ska jämnas till lite bara, sen är jag helnöjd! Håret skulle ha behövt en klippning också.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: